Fingo: Luotamme siihen, ettei Rydmanin linjauksia käytetä STEAn avustuskriteereissä
”Ministeri Rydman yritti tehdä aidosti isoa, periaatteellista muutosta kansalaisyhteiskunnan asemaan”, sanoo Fingon Outi Hakkarainen.
Kepa katsoo, että työryhmän esittämä ehdotus hallituksen esitykseksi on pientä hienosäätöä lukuun ottamatta hyvä. Kepa kannattaa erittäin lämpimästi yleishyödyllisyyden säilyttämistä rahankeräysluvan ehtona.