Pussy Riot ei esiinny Maailma kylässä -festivaalilla

Eilen Suomeen saapuneet Pussy Riotsin venäläisjäsenet Puck ja Headlights eivät esiinny Maailma kylässä -festivaalilla. Esiintymisten peruuntumisen tarkkaa syytä ei tiedetä. Festivaalijärjestäjillä ja esiintymisten tuottajilla ei ole tietoa jäsenten olinpaikasta eikä heidän kanssaan ole puhuttu tänään.

Teksti: Kepan tiedote Kuva: Inka Soveri

Pussy Riotia lähellä olevan luotettavan tahon mukaan he ovat turvassa. Tarkkaa tietoa peruuntumisille ei ole, mutta syy näyttäisi olevan huoli turvallisuudesta.Pussy Riotin piti esiintyä Maailma kylässä -festivaalilla tänään PMMP:n keikalla kello 11, haastattelussa kello 15.15. ja sunnuntaina kello 14.00.Pussy Riotin festivaaliesiitymiset on tuottanut Maailman kirjat ja Like Kustannus. PMMPn keikan tuottaja on Amnesty Internationalin Suomen osasto. Festivaalin järjestää Kepa ry.LisätiedotMaailma kylässä -festivaali, Kepan viestintäjohtaja Mika Railo, p. 050 317 6710Into-Kustannus/Maailman Kirjat, Mika Rönkkö, p. 050 436 2170