Komissaari Urpilainen painotti järjestöjen merkitystä: ”Tarvitsemme kehityshypyn”
Koronapandemia ja järjestöjen merkitys kestävän kehityksen edistämisessä – esimerkiksi nämä teemat nousivat esiin EU:n kansainvälisten kumppanuuksien komissaari Jutta Urpilaisen ja kehitysjärjestöjen webinaarissa. Fingon järjestämään tilaisuuteen osallistui lähes 90 henkilöä.