Haluaako hallitus eroon kansalaisjärjestötoiminnasta?
Hallitus on meneillään olevassa budjettiriihessä siunaamassa lisäleikkauksia kansalaisjärjestöjen toimintaan. Nyt leikkuupöydällä ovat valtionavustukset ihmisoikeuksien edistämiseen ja rauhantyöhön. Herää kysymys: onko kansalaistoiminnan ja sananvapauden mallimaa Suomi luisumassa niiden maiden joukkoon, joissa kansalaisyhteiskunnan toiminta on uhattuna?