Suomi debytoi G20-pöydässä – mahdollisuus toimia sillanrakentajana
Tasavallan presidentti Alexander Stubb osallistuu G20-maiden huippukokoukseen Etelä-Afrikan Johannesburgissa 22.–23. marraskuuta. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Suomen edustaja on mukana kokouksessa. Kehitysjärjestöjen kattojärjestö Fingo lähetti presidentin matkalaukkuun pakattavaksi nipun globaalin oikeudenmukaisuuden kannalta esillä pidettäviä aiheita.